söndag 22 augusti 2010

Nu är det färdigfirat... I helgen hade vi 30-årspartaj för alla vännerna och våra syskon med respektive.
Barnen var i tryggt förvar hos mormor och morfar respektive farfar. För Knuts del var det premiär för honom att sova borta utan sina föräldrar, och visst kändes lite konstigt imorse när ingen väckte oss och ville ha välling :-)
Vi bjöd på tapasspett, kycklingklubbor och en massa annan god plockmat som sköljdes ner med gott vin och öl.
Massor av fina presenter fick jag ochså, i form av en hel del köks-och inredningsprylar och annat smått och gott.
Mina vänner måtte känna mig väl för var och varannan sak var sådant som jag hade tänkt att köpa till mig själv....
Tack underbara ni för att ni förgyllde mitt 30-årsfirande!!!!
All kärlek

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails