tisdag 27 juli 2010

H.M-shoppat

Bilder:www.hm.com
I förra veckan fick jag och ett flertal andra av Sveriges befolkning en mycket trevlig katalog i brevlådan, nämligen H.M:s höstkatalog.
Fanns mycket fint och med en snabb överslagsräkning var jag uppe i tusentals kronor om jag skulle köpa ALLT som jag ville ha till mig och barnen. Nu kommer jag nog hålla mig i skinnet och riktigt så mycket blev det inte denna gång. Däremot hade dom ett fantastiskt erbjudande på en cardigan för endast, håll i er nu; 49:50 kr!!!!
Detta kunde jag naturligtvis inte motstå så sagt och gjort hade jag klickat hem den samt lite anant smått och gott såsom en långärmad Barbapapa-t-shirt till Knut och en rosa långärmad bastopp åt Alida samt ett halsband åt mig.
Tänk vad lite shopping kan pigga upp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig!
Tack ska du ha! Jag älskar rosa, just därför har Zoë mycket rosa och inget annat :-D
Jag tycker ibland att det kan gå överstyr åt andra hållet, typ att pojkar MÅSTE leka med dockor och flickor med bilar bland annat...Ibalnd känns det som att vi som föräldrar och även personal på förskolan ägnar oss FÖR mycket över att tänka på sånt som barnen fixar på egen hand...
Hihi, jag har också shoppat från H&M, farligt, farligt!
Kram Petra

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails