torsdag 24 juni 2010

RICE-shopping och goood glassfika

Älskar det mesta i danska RICE:s sortiment, och nu har jag äntligen fått tag i dessa latteskedar som jag så hett velat ha!
Underbara, somriga färger som man bara blir såå glad av!
Idag gjorde tösen sin sista dag på förskolan före "sommarlovet", och medans hon spenderade några roliga timmar tillsammans med sina gulliga kompisar och goá fröknar, styrde jag och lillprinsen kosan mot "torget".
Behövde shoppa lite födelsedagspresenter och nåt snyggt att ha på mig inför morgondagens midsommarfirande.
Givetvis kunde jag inte låta bli att kika in i Bosättningsaffären och det var där jag hittade de fina RICE-skedarna.
Efter att vi hämtat tösen på förskolan traskade vi ner till SALTOCHSILL DELI, där det inte bara öppnats en fantastisk delikatessbutik baserad på havets läckerheter utan även en fantastiskt mysig glassbar med alla möjliga sorters glass,mmm....
Alidusen nöjde sig med en kul chokladglass i bägare och jag tog två, en görsmarrig italiensk glass med pecannöt och kolaås, och en annan supergod chokladglass med såm browniebitar i. I`m in heaven,va gott det var!!!! chokladlover som man är!!!!
Nu är klockan mycket och jag och min älskade make så snart fira vår efterlängtade och uteblivna bröllopsdag med lite mousserande vin och plockmat.
Återkommer mer om det senare
Ha en fin kväll, alla!!!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails