onsdag 5 maj 2010

Zinkhus

Nu var det längesedan jag det skrevs något i inredningsväg här i bloggen. Något jag velat ha länge är ett sött litet zinkhus, tycker de är helt underbara.
Har sett dem i var och varannan inredningsblogg och undrat var man kan hitta en sådan och nu har jag äntligen hittat en återförsäljare av dessa nämligen Ellis corner.
Nästa gång jag ska unna mig nåt "större" i inredningsväg blir det med all säkerhet detta zinkhus!
Sedan är jag även ute efter lite söta lyktor som man kan ha utomhus på altanen, eller yttertrappen, nån som vet var man kan hitta såna??? gärna i lite lantlig såkallad "shappy chic"-stil. Även om vårt hem i övrigt inte går i just den stilen så kan det bli himlans fint med lite ljuslyktor i den stilen att ha utomhus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror att man kan hitta lyktor i svart som man kan ha utomhus som kommer i från Jysk, kolla in deras hemsida där har dom en hel del nytt på lager nu inför sommaren. Lycka till :) !!

A sa...

Grönbergs interiör + nätbutiken Home Sweet Home säljer också zinkhusen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails