torsdag 22 april 2010

Vardagslyx

Idag fick vår lillprins sin 1-årsspruta. Kan inte hjälpa det, men det blöder i mammahjärtat när man ser sprutnålen tränga ner genom huden, usch! Samtidigt är det ju bra att han får sina vaccinationer när han ska och så, man vill ju att ens barn ska må bra och få vara friska.
Det är kanske värt det, även om det skär i mammahjärtat när han gråter av smärtan.
Nu sussar han dock gott i sin säng, efter att ha busat med storasyster och börjat klättra mer på möblerna.
Därför tyckte jag att jag efteråt var värd en riktig "lyxfika" .
Gick till närmaste konditori/café och inhandlade en riktigt smarrig räksmörgås.
Räksmörgås är min absoluta favorit när det kommer till cafésmörgåsar. Alltid och då menar jag alltid när jag är ute och fikar så blir det en räksmörgås för mig.
Vad fikar ni helst när ni går på café/konditori?


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails