torsdag 22 april 2010

Tävling!

Tävla om "bebispaket" från


Nu har du chansen att vinna ett fint "bebispaket" från Pingpong barnkläder till ett värde av 218 kr.
Paketet innehåller en gosig Alfons -eller Milla pyamas samt en söt hakklapp i mjukplast med texten Älskling.


Det du behöver göra för att vara med i utlottningen av bebispaketet är att skriva en liten hälsning till mig i kommentatorsfältet, samt vilken pyamas, Alfons eller Milla-pyamasen, och vilken storlek du vill ha om du vinner.
Har du en egen blogg dubblar du vinstchanserna genom att länka till tävlingen i din blogg.
Tävlingen pågår till Söndagen den 2 maj kl: 21:00, då jag utser en vinnare, som presenteras här i bloggen efter det.

2 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Jag vill vara med och tävla hos dig om det fina bebispaketet! Om jag skulle vinna vill jag gärna ha Millapyjamasen i storlek 80!

Gabriella sa...

Jag vill också vara med och tävla. Om jag har turen att vinna vill jag välja Alfonspyjamasen i strlk 80.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails