söndag 7 mars 2010

Utflykt till Torp

Idag efter kyrkan begav vi oss några mil norrut med siktet inställt mot Torps köpcentrum strax utanför Uddevalla.
Var på jakt efter lite födelsedagspresenter till lite olika personer i vår närhet som fyller år i det närmaste.
Sedan så fick lite annat skoj följa med hem ochså som dessa sjalar. Den till vänster kommer från H&M och kostar 99kr och den till höger kommer från Indiska och kostar 79kr, men tack vare en liten rea kostade den endast 63kr, me lajk a lot!!!!!



Efter shopping och strosande kurrade det i magarna och eftersom vi "lovat" Alida att äta på McDonalds, så fick det bli "Gyllene måsen" idag.
Jag försökte vara lite "nyttig" och beställde endast en cheeseburgare och några chicken nuggets. Kanske inte så nyttigt det heller, men vad gör man inte för att undvika pommes fritesen?!
Hursomhelst så var det iallafall gott.




Min "middag" på McD....

Till sist: Måste jag berätta att jag nu läst ut Jessica Anderssons självbiografi och den var otroligt läsvärd och fängslande. Kanske inte det mesta litterära mästerverket, men iallafall definitivt läsvärd!

1 kommentar:

Karin sa...

Jasså du rör dig i mina områden =), var också där i lördags.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails