torsdag 18 mars 2010

One more slice

För alla er som liksom jag gillar att kika på Leilas trevliga matprogram i rutan (som förövrigt drar igång den 31 mars!) och gärna köper hennes kokböcker kan jag glädja er med att hon kommer ut med en sprillans ny bok i maj. Den 7 maj för att vara mer exakt.
Jag som bara äälskar smarriga pastarätter och bakverk , kommer säkerligen uppskatta denna bok högt!
Gissa vem som kommer hänga på låset till närmaste bokhandel eller försöka förhandsboka,(om det ens är möjligt?)??!, jo, jag!
Fast eftersom det är i maj månad kanske man skulle "önska" sig den i Mors dags-present?!


4 kommentarer:

Karin sa...

Jag vet inte exakt storleken men de rymde inte exakt ett vykort utan jag var tvungen att klippa lite i vykortet för att det skulle passa. Kanske det var 10x15?
Lycka till!

Karin sa...

Ja, den ska jag också ha när den kommer!

HUSnrNIO sa...

Läste om den boken någon annanstans och är så sugen på att införskaffa den. Kanske som du skriver - en liten present på mors dag... Ha en trevlig kväll!

Nazima sa...

Tack snälla för era kommentarer!

Karin: tack särskilt för att du svarade på min fråga ang, ramarna, tyckte det blev så kanonfint som du hade gjort!
kram på er alla och trevlig helg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails