lördag 19 september 2009

Liseberg och Håkan Hellström

Alida med "storvinsten"

Igår fick vi en jättemysig eftermiddag/kväll på Liseberg. Som barn tyckte jag många åkattraktioner var lite småläskiga så man kan säga att jag tagit igen allt åkande nu i vuxen ålder. Dock undviker jag attraktioner som Hanghai, Balder, Spinnrock, m.fl
Tack och lov verkar Alida tillhöra den lite modigare sorten än vad jag var som barn, även om hon inte ville åka Rabalder ( f.d Nyckelpigan/Cirkusexpressen ).
Hon tjöt av glädje när vi åkte Små grodorna och Trummeliten och det är så underbart att få förmånen att få vara hennes mamma och få uppleva allt det här med henne och se henne så nöjd och glad att man bara blir varm inombords.
Sedan hände en annan kul grej ochså. Vi brukar ALDRIG och då menar jag verkligen aldrig vinna något vid lotterihjulen men igår satsade jag på Dajmhjulet och kammade hem en stor påse Dajm, mums!!!!
Senare efter en god middag på cafe´Taube och lite fler åk var det dax för den största anledningen till att vi var där, nämligen Håkan Hellström med stort H!!!!
Sicket drag det var, så hela Liseberg gungade! Roligast var att imorse när jag slog upp GP:n så hade spelningen fått hela FEM fyrar av GP och det var han allt väl värd, Håkan Hellström!



1 kommentar:

Anna sa...

Hihi, å vad roligt! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails