tisdag 5 november 2013

HOUSE OF LOLA 5th ANNIVERSARY



Goddagens!

Ledig dag med småttingarna i vanlig ordning och en smula trött. Var iväg på House of Lolas 5 årsfirande på Världskulturmuséet igårkväll med vännen S.
En mycket trevlig tillställning innehållandes alltifrån  läckra goodiebags till alla gästerna, innehållandes bl.a produkter från Bodyshop, House of Lola (såklart!), Estrella, m.m



Till ett glas bubbel, fin musikunderhållning av duktiga Pernilla Andersson, modevisning med plagg från den rykande färska kollektionen som släpps den 18/11, samt författarbesök av Sofie Sarenbrant. En, för mig, ny författare. 
Bland modellerna på modevisningen skymtades dessa två härliga bloggerskor. 

Nu ska vi snart göra oss i ordning för att åka iväg på lite ärenden. 
Höres snart!

KRAM

4 kommentarer:

Bella sa...

Så trevligt det låter!! Kul att komma iväg på event en vanlig måndag :)

Jag har läst alla Sofie Sarenbrants böcker och har gillat dem, tror jag tyckte bäst om den senaste vill jag minnas...

Hoppas du haft en mysig dag med dina goa barn

Kramar Bella

Nazima sa...

Ja det var riktigt lyxigt att bara sticka in till Göteborg sådär på kvällskvisten :-)
Låter lovande om Sofie Sarenbrants bok, låg nämligen ett ex av hennes senaste i goodiebagen och ofta har du tipsat om böcker som jag blivit görsugen på att läsa.

Må så gott!
Kramen

Anonym sa...

emring har .se - .com går till nån spamaktig grej. *tipsar*

Nazima sa...

Tack Anonm, har fixat länken nu!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails