onsdag 28 augusti 2013

NYPIFFAT "BARR" OCH ONT OM TID


Nyklippt och nyslingad och supernöjd! 
Bästa frisör K  vet hur mitt hår  kommer till sin fördel. Bort med hemmaslingade, solblekta, och fram med en röd nyans och resten av håret färgat i en blandning av brunt och svart.
Som sagt, det är inte ofta jag visar mig här i bloggen, trivs helt enkelt bättre bakom än framför kameran, men någon gång då och då är det kul att dyka upp!

God onsdagskväll och "lill"-lördag!

Mår ni bra? Här går dagarna verkligen i ett vill jag lova. Inskolning av lillskruttan, en större skrutta som börjat i skolan och en liten prins som önskar att få vara mer på förskolan än de få timmarna han är där medans lilla A skolas in. Han anar inte hur nära den önskningen är att slå in, då jag ju som bekant börjar jobba nästa vecka.
Förvisso blir det ändock inte så mycket tid där ändå, då jag ska börja jobba 60%.
 En ny erfarenhet för mig, då jag oftast jobbat mellan 75-80% de senaste åren.

Nu ska jag sluta med att tråka ut er med en massa jobbsnack och önska er en fin torsdag imorgon, ytterligare en dag närmare helgen!, Det, ni!

KRAM


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails