fredag 14 juni 2013

Barnvänlig sallad och lite nytt i garderoben till mamman



Våra barn gillar när allt ligger var för sig på tallriken, vilket så gäller även sallad så i helgen lade jag upp grönsaker och fetaost i små högar i skålen, och visst tog innehållet slut snabbare än jag hann blinka. Det känns med andra ord som ett vinnande koncept!

Goddagens!

Mår ni bra? Här är det full planering inför Midsommar då vi ska ha ett glatt gäng sköna vänner hit på lite Midsommarfirande dagen  och kvällen lång. 
Ska bli riktigt, riktigt trevligt. 
Det blir som sagt en repris  från 2008 , (nästan) då vi hade kombinerad inflyttningsfest och Midsommarfirande i vårt inte-helt- inflyttningsklara- men - nästan-beboliga-hus.

Något annat som jag gärna påminner er om är att Meandis sommarrea är full gång och har man tur kan man fynda en del fint.
Jag kontaktade min säljare och vän och beställde denna härliga kavaj i trikå/svettistyg.
Superskön att bära och görnsygg, om jag får säga det själv!
Kommer bli en given favorit i sommar över en klänning, linne och kjol etc.
Med andra ord väldigt användbar.
Kika in här för att kolla in Meandis fina utbud!


Bild lånad från: www.meandi.se

Nu: fortsatt plnaering och kanske sista avsnittet av favoritserien....


2 kommentarer:

Bella sa...

Vilken fin kavaj du beställt :) Alltid kul med nytt i garderoben!

Smart att inte blanda ihop grönsakerna för att få barnen att äta!!

Hoppas du haft en riktigt skön helg med din fina familj

Kramar Bella

Nazima sa...

Jag är verkligen supernöjd och i och med att den är i trikå så är den även skön att bära!

Jag hoppas allt är finfint med dig och att du får en fin Midsommarvecka!

Stor kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails