måndag 29 oktober 2012

I love your blog




Av min fina granne och vän J som driver den trevliga bloggen Smarta vardagstips har jag fått äran att få en award. Klicka här för att läsa hennes blogg.
Jag skickar nu vidare denna fina utmärkelse till mina 6 absoluta favoritbloggar, kunde inte välja endast 5 som man egentligen skulle göra, för det finns så många fina bloggar därute!

Ett fridfullt hem: Min bekant A skriver om god mat,familjeliv, inredning och vackra ting. Toppat med lite vardagslyx är detta en blogg jag kikar in på så fort hon uppdaterat!

En helt vanlig mamma: Min andra bekant bloggar om inte helt olikta ämnen som ovan nämnd bloggare. En blogg jag följt länge och kommer så göra, (så länge hon bloggar förstås :-) ) Extra kul då vi känner varandra lite sedan tidigare, då vi väntade barn. Hon sitt andra och jag mitt första.

Postadress Torslanda: En mycket trevlig blogg där bloggerskan skriver om deras bostadsresa från lägenheten i centrala Göteborg till ett  nybyggt hus i just Torslanda. Härligt blandad kompott av inredning, renovering, familjeliv, bakning och pyssel bland annat. En blogg som jag kommit att älska, särskilt för den trevliga tonen som bloggerskan använder.

Signe 1: Bloggar mycket om inredning och vackra ting, uppblandat med lite  familjeliv och annat smått och gott.Bloggen finns på min lista och jag blir lika glad när hon uppdaterar!

Casa of Mia: Skriver mycket om mode, familjeliv och lite inredning. Hon driver även webbshopen Vistamia där det finns mycket man vill klicka hem!

Bellas väg tillbaka: Bella skriver mycket klokt och intressant om alltifrån vardagsbetraktelser till inredning och mode.Jag har följt hennes blogg i några år och kommer inte inte sluta med det.

Samtliga bloggerskor som jag nominerat hade jag gärna träffat "live" då  vi har många gemensamma intressen och nämnare.

4 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Wow, jag ackar och bugar och blir superglad! Tack förmfina ord!!

Nazima sa...

Varsågod!!! Har blivit så inspirerad av dig vare sig det gäller inredning, pyssel och trädgård. Extra kul är ju att vi flyttade till nybyggda hus nästan samtidigt! Kram

En helt vanlig mamma sa...

Tack så mycket!!!! Tyvärr vet du ju hur skåpet står nu med vi ses ju ändå;) kram

Casa of Mia sa...

Tack snälla, jag blir väldigt väldigt glad, kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails