fredag 26 oktober 2012

Dubai gifts och fredag kväll

Goḱväll!
Barnen lagda och jag sitter och slappar framför Dobidoo med ett glas vitt. Är egentligen ingen vindrickare av större rang, men detta vinet var riktigt gott, vill jag lova. Wildboars rock. Du hittar det på ett systembolag nära dig. 
Men det var inte recensera viner som jag hade tänkt att göra ikväll
, utan om de fina presenterna som min underbara man kom hem med efter en veckas jobbresa i Dubai
En äkta sidensjal i en fantastisk grön nyans, som passar till mycket i min garderob samt en underbart doftande parfymolja som är vanligt förekommande bland emiratiska kvinnor, fanns bland gåvorna till mig. 
Barnen fick fina saker de med; en radiostyrd "Bärgarn" bil (Blixten McQueen) till lille K och stora A fick en jättefin glittrig lila sjal. Det blev rena rama julafton här hemma!


Äkta sidensjal och parfymolja från orienten....

2 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Fina presenter ån Orienten!

Smarta vardagstips sa...

Hej! Du har fått en utmärkelse av mig. =) Skicka gärna vidare! "I love your blog"!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails