torsdag 5 april 2012

Style by box

Goddagens!

Skärtorsdag och hela la famigilia är hemma. Helt underbart! Vi har precis  hämtat oss från en liten magåkomma av varierande grad. 
Men det var inte om detta jag tänkte skriva om i dag, utan istället tipsa er om Style by box.
 En kundklubb vars affärside´ är att man som medlem ska få  hem små produktprover av bl.a makeup, hud-och hårvård  samt dofter helt kostnadsfritt. 
Produkterna (i fullskala givetvis!) kan man köpa på hemsidan
 Nyfiken som jag är kunde jag inte låta bli att registrera mig och fick idagarna hem mitt första gratispaket som innehöll detta:



 Mascara från Blinc, brun-utan solservett från TanCan, Peelmask+ dagcremé från REN. Hoppas dessa kan bli favoriter, isåfall blir det att klicka hem lite produkter.
 Återkommer med en liten rapport när jag testat! 


Gå in och registrera dig du ochså, för att få lite gratisprover!
Nu vankas det snart middag och till efterätt vankas det kladdkaka med vispgrädde. Gosetösen blev 5,5 år den 28 mars och vill gärna ha ett litet kalas med 5 1/2 ljus på kakan. Bäst att sätta fart!

KRAM PÅ ER ALLA!

1 kommentar:

Lifestyle By Lena sa...

Tack för tipset!
Önskar er en fin påsk.

Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails