fredag 16 mars 2012

Lyxig start på helgen....

....Är att sluta jobba redan kl: 13:00. Det är precis vad jag gör idag. Underbart! När jag plockat upp mina små på förskolan ska vi kila in i affären för lite fredagshandling och inte förglömma fredagsbuketten, innan det riktiga myset kan börja.
Bjuder er på en bild från en annan vacker helgbukett:

 Liljor är näst efter rosor mina favoritblommor. Dessa höll sig vackra i över en vecka! Får hoppas att det finns liljor i affären.


Ha en underbar fredag, alla! 

KRAM

4 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Liljor är mina favoriter. Ha en riktigt skön fredag!

MiaC sa...

Älskar också liljor, dessvärre gillar inte P doften =( Måste fråga dig om råd, har du något bra recept på rulltårta (choklad med moccakräm... tror jag)? Kram fina du.

Johi sa...

Jag tycker liljor är fina men dom luktar alldeles för mkt så i detta hus kommer dom inte in!

Nazima sa...

MiaC: Ska rota i gömmorna så kan jag inboxa dig receptet på "fejjan" . Kram

Johi: Japp, de luktar rätt starkt, hur vackra de än är får det inte bli alltför ofta. Jag fick tag på liljor igår och de luktar jättemkt.Kram

PostadressTorslanda: Hoppas du hade en härlig ledig fredag med din söta lilla tjej!Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails