onsdag 23 november 2011

På önskelistan

Med åren ska visst önskelistan till tomten kortas ner till nästan obefintlig, så är det inte här. 
Jag och mannen tycker fortfarande det är oerhört kul att få ge (och få) små juklappar av varandra. 
I år genomsyras önskelistan till stor del av böcker. 
Finns det något mysigare att slänga sig i soffan under mellandagarna med en god bok. Lägg till obligatoriska tillbehör som en stor mugg thé, och en Alladinask, så är lyckan gjord om ni frågar mig.
Sedan har vi sedan ett tag tillbaka gått och spanat på tallrikar/fat från Mateus. På min födelsedag fick jag två ostronfat i olika storlekar i grått och mycket ska ha mer, som bekant *ler*

 Maria Montazami har gått från att vara en helt "vanlig" hemmafru till en mycket omtyckt svensk Hollywoodfru. Man kan inte annat än att älska henne, hon verkar så mysig,omtänksam och ödmjuk på alla sätt, så denna boken känns som jag bara måste ha. Kommer den inte med tomten, så blir det att beställa den efter Jul.

 Leila är min guru när det kommer till läckra bakverk. Har hennes två tidigare bakböcker A piece of cake och One more slice i kokbokshyllan, så denna är nästan ett måste att ha den med!
Och eftersom både jag och dottern gillar att baka cupcakes bland annat så skulle jag bli väldigt glad över denna bok.


Eftersom jag har läst alla Camilla Läckbergs tidigare böcker och gillat dem så måste jag läsa denna med!

Bilder: www.bokia.se
 
Denna fast i grått är helt underbar!

Vad har ni på era önskelistor i år, om ni som vi fortfarande skriver sådana???

KRAM

1 kommentar:

Emilias sa...

Jag vill också ha Hello Cupcake i julklapp :)
Och Mateus vore inte helt fel heller! Jag har det där fatet fast i grått, älskar det!!
Kramar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails