fredag 9 september 2011

Love is in the air this weekend







Go'fredag på er alla!

Här har vi precis avvverkat mellanmål, efterrättslagande, lite lek och nu är vi snart redo för att ge oss iväg på A:s gympa som börjar idag.
Ikväll vankas det fredagsmys i huset som vanligt. 

Denna helgen kommer att bestå av bröllopsyra. Vi, (hela la famiglia,faktiskt) har fått äran att vara med när makens yngste kusin säger JA till sin söta S i samma kyrka, och  som vi sade JA till varandra i för 9 år sedan och som fina svåger S och hans söta M sa JA och, ja, även svärföräldrarna ochså, faktiskt. :-)


Efteråt väntar en trevlig bröllopsfest. Vad jag ha på mig har varit ett aber. Lösningen stavas åte användning, min fina klänning från MEXX som jag hade på min 30-årsfest kommer kanonbra, ihop med en brunbeige bolero, pumps, svarta strumpbyxor , makeup, plattångat hår är jag redo för fest!

Med denna vackra blombukett vill jag önska er alla en helt Lovely helg!!!
KRAM

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails