söndag 3 april 2011

POMP de Lux in da house

 Så var det äntligen dags för POMP de Lux-party hemma hos mig. Fina Mia kom hit och visade deras helt fantastiska vårkollektion.
Extra kul är att det är genom våra bloggar som vi fick "nys" om varandra och det var så trevligt att äntligen träffas "live".
 Ett gäng trevliga och shoppingsugna vänner kom och klämde, fikade och shoppade! 
 Själv hade jag svårt att bestämma mig vad jag ville ha, fanns så mycket fint att välja mellan, men det blev slutligen detta:


Till lille K:



Svartvitrandiga skjorts och en grå piké t-shirt.


Till  stora A:



En riktigt "prinsessig" tyllkjol och linnet till höger fast i grönt istället för svart.

Nu är klockan på tok för mycket!  har en lååång dag på jobbet imorgon så sängen nästa, nu!
God natt, mina vänner!
KRAM

1 kommentar:

Postadress Torslanda sa...

Åh har du haft Pomp de Lux party! Det skulle jag vilja gå på/ha hemma. Men har inte blivit av ... gillar verkligen kläderna och skulle kunna ha "allt" till Ella. Jag har beställt från webbshoppen och är supernöjd med alla plaggen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails