fredag 17 december 2010

Long time ago......

Usch och fy på mig!
Nu har det ju gått en HEL vecka sedan jag uppdaterade er med ett litet inlägg. Till mitt försvar måste jag väl säga att veckan har varit fullspäckad med Lucia-firande på alla håll och kanter, både på mitt jobb och barnens förskola.
Och som inte det var nog, en trevlig och mycket smarrig trerätters middag på restaurang Incontro med alla goá kollegor och vår fina chef.
Nästa vecka blir betydligt lugnare då jag endast jobbar måndag och tisdag. Onsdag och torsdag tog jag mig ledigt, och sedan är vi ju framme vid JULAFTON.
Nu är det hursomhelst FREDAG med stort F och helgen ligger för våra fötter. Här har vi röjt köket efter middagen och lagt barn.Lite julbak hann jag ochså med. Nu väntar soffan ,ny hyrfilm från LOVEFILM, glögg och lite gott tilltugg.
Ha en go helg, alla!!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails