onsdag 17 november 2010

Välförtjänt

Så här efter två dagars VAB är jag välförtjänt senaste numret av favorittidningen och en påse gifflar med saffranssmak :-) Fast hela påsen slukar jag nog inte så mannen får nog hjälpa till!
Tycker att FAMILY LIVING har ALLT en inrednings-och familjeälskande småbarnsmamma vill läsa om.
När barnen somnat ska jag krypa upp i soffan, med en stooor mugg the´ , mumsa gifflar, läsa och bara njuuuta....



Passsar på att bjuda på två bilder på mina skrottar (som numera inte alls är sjuka), med undantag för lillprinsnens små hostattacker då  & då.
UNDERBART. Får bara hoppas att det håller i sig resten av hösten. Imorgon väntar en dags jobb sedan är det min vnaliga lediga fredag med barnen och sedan HELG!!!!
Ha  det så fint så länge, alla



3 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Family Living är en riktig favorit för mig också! Söta bilder på de två sötisarna!

Fröken M sa...

Så konstigt, har redan lämnat en kommentar på detta inlägg men det verkar ha försvunnit! Ja ja, skulle bara säga att jag gillar den tidningen också :-)

Kram!

Jenny sa...

SÅ söta och fina barn ni har!! puss puss

Gadgeten innehöll ett fel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails