torsdag 21 oktober 2010

Zelected by houze


Att jag fullkomligt älskar allt som har med hem och inredning att göra vet nog de flesta som känner mig.
Varje månad blir det minst ett inköp av en inredningspryl och något trevligt inredningsmagasin. Favoriterna är Allt i hemmet och Family living.
Därför kunde jag inte låta bli att kontakta Zbh för att få en visning av deras fina inredningsprodukter hemma hos mig.  Efter en hel del kikande så finns det ju huuur mycket som helst som man skulle vilja införskaffa, men då blir dessvärre inte plånboken lika glad. Men något inköp blir det hursomhelst!

Nu ska jag sätta mig och klura ut vad jag ska bjuda på för fika, inte det lättaste men jag har ju Leilas båda böcker så det ska nog lösa sig det med.
Imorgon är det fredag och det betyder min helt lediga dag med skrottarna, UNDERBART.
Ha en fin torsdagskväll alla!

(Här yr det snöblandat regn och blåser för det vilda, ikväll!)




Zinkhusljuslyktan är jag grymt sugen på att införskaffa likaså de små zinkkrukorna.

Deras julpynt går inte av för hackor, de vita tomtarna är så himla söta, tycker jag.

Bilder: www.zbh.se

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails