lördag 30 oktober 2010

Odd Molly Premiär

Go`lördagskväll på er!
Sitter i soffan och slappar, dvd:n är laddad med Bee movie och på soffbordet trånar godisskålen. Som upplagt för en mysig lördagskväll. Men det var inte det jag hade tänkt skriva om i dag.
Som ni vet har jag länge trånat efter Odd Mollys Lovely knit -kofta och i fredags  lade jag vantarna på den här och jag är supernöjd, trots att den är i liiite dyraste laget.
Samtidigt som det verkar vara ett sånt plagg som man kan använda i flera år utan att den blir omodern, likaså verkar det superlätt att bli av med den på Tradera om man skulle få för sig att vilja ha den i en annan färgtställning.

1 kommentar:

En helt vanlig mamma sa...

nope inte avis alls, nope inte alls, jag vill INTE alls ha en lovely knit:-( Vad roligt för dig, hoppas du trivs i den och inte vill byta färg.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails