torsdag 18 februari 2010

Frågor till er!


I många av mina favoritbloggar undrar bloggerskorna (skriver så för de jag följer är det tjejer/kvinnor som bloggar) vilka som läser just DERAS bloggar och varför.
Nu har jag samma frågor till er som kikar in här :
Vem är du som läser?
Vad intresserar dig mest i bloggen? är det mat/bak? ,inredningsinläggen? shoppingen eller resorna?
Ingen skulle bli gladare och tacksammare än jag om ni ville svara.
Har haft denna frågan förut här i bloggen, men fick inga svar alls, så nu hoppas jag någon iallafall vill svara!

6 kommentarer:

Smarta vardagstips sa...

Mig känner du. :) Och jag gillar det mesta du skriver!

Nazima sa...

Tack vännen!

Karin sa...

Jag läser här. Jag tror att jag hittade hit tack vara att du hittat mig och kommenterat hos mig.
Har dig i min länklista på min blogg men ska lägga dig på bloglovin istället eftesom det har blivit så smidigt att ha sina favvobloggar där.

Jenny Shima sa...

Jag gillar det du skriver och för mig så är det matinläggen som är mest spännande men inredningsinläggen som tvåa.
Mig känner du ju från FB.

Maria sa...

Hej!
Läser din blogg för att det är roligt att följa med i ditt liv och få tips av dina recept :-)
Kram Fröken Munk

Nazima sa...

Tack alla snälla som lämnat kommentarer! Blir så glad!
Stor kram till er alla!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails