måndag 4 januari 2010

Hus i vinterskrud



Min kära man tog ett par fina bilder av vårt hus nu när snön ligger tungt på både marken och hustaken och enligt hans önskemål, visar jag er två av dessa.
Nu har både Jul och nyår passerat, med lite sorg i hjärtat hos mig. Helgerna har gått alldeles för snabbt,tycker jag.
Så kommande julen har jag lovat mig själv att tycka det är ok att "tjuvstarta" julförberedelserna redan i November (eller iallafall slutet på den månaden). Dricka, julmust, pynta,julbaka m.m. På det sättet får man ju njuta av julen lite längre.
Samtidigt ska det bli skönt att ta ner julsakerna igen och ta fram allt "vårigt".
Köpte lite fina inredningsprylar när vi julhandlade, och dom bara längtar jag efter att få plocka fram.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails