tisdag 3 november 2009

Lite nya detaljer....



Under min bloggrubrik kan man läsa att den här bloggen innhåller inredning. Tycker det har varit lite tunnt av den varan så nu tänkte jag visa er en liten förrändring på soffbordet.
Har alltid tyckt det varit så svårt att hitta en trevlig löpare att ha på soffbordet, eller om man ens ska ha det?, men så sprang jag på denna fina"skapelsen" på Orusts alldeles egna GeKås- Göksäter idag.
Egentligen är det en bordstablett i filttyg, men jag tycker den gör sig bättre som en trevlig "duk" på soffbordet. Idag var jag även på jakt efter några trevlig kuddöverdrag och någon mysig pläd i "höstig" färg. För det är ett både roligt och billigt sätt att förrändra ett rum, i mitt fall vardagsrum, men icke att det fanns något som föll mig på läppen.
Nu sätter jag hoppet till att IKEA har något fint på den fronten.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails