måndag 9 januari 2012

Mina förhoppningar av det nya året


Denna vackra blomsterbukett fick vi av fina vännerna S& H på nyårsafton, blev perfekt på det nyårsdukade bordet!

År 2012 är bara i startgroparna och jag har stora förhoppningar på att detta kan bli ett mycket bra år. 
Då 2011  innebar en hel del sorg för mig, min familj och några av vännerna , min älskade syster blev svårt sjuk, en fin vän gick bort alldeles för tidigt. Hon är enormt saknad av oss alla. En person som hade förmågan att skapa mysig stämning omkring sig och som spred mycket glädje.
 
Samtidigt fanns det ju några ljusglimtar såsom att tre av mina vänner fick barn inom loppet av tre månaderen helt underbart liten gosig tjej och två små lika underbart gosiga killar, blev det!
Detta året hoppas jag blir ljusare och inga tragedier (om man får önska, så...), att mina älskade barn och min älskade man och jag får vara friska och ha hälsan, och att framföraallt att min syster ska bli helt återställd .
På jobbfronten känns det underbart att ha hittat ett jobb på närmare håll, ett jobb där jag trivs mycket bra med kollegor och barn och numera fått förmånen att bli fastanställd.
I sommar får jag och mannen all anledning att korka upp champagnen, då vi firar 10-årig bröllopsdag. Känns så overkligt att tänka att det gått 10 år sedan vi sa JA till varandra i hans dop -och konfirmationskyrka.
Hoppas ni orkade läsa detta långa ,lite flummiga inlägg, kände bara att jag var tvungen att få ner detta på pränt!

KRAM PÅ ER ALLA!!!!

1 kommentar:

http://blogg.mama.nu/aprillycka/ sa...

Vilket fint inlägg vännen! Önskar dig /er ett fantastiskt 2012. Vi ses snart :-) Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails