tisdag 19 augusti 2014

ALLT HAR ETT SLUT......



Det känns väldigt skumt att skriva det här. Jag börjar på en rad, suddar ut ändrar, lägger till, suddar lite till och ändrar en gång till. Det är inte direkt  lätt att skriva detta, men ok....  Jag och bloggen går skilda vägar.
5 års bloggande är nu till ända, känns lite sorgset, men som ganska nödvändigt att stoppa nu.
Känner helt enkelt att det inte ger mig något längre att ge och ge men knappt få någon form av feedback. Jag menar naturligtvis inte att jag bloggar för att få feedback, men alla blir vi väl lite glada över att lite uppskattning. Just nu känns bloggosfären inte som min plattform. 
Kanske jag återfår lusten att blogga i höst , kanske inte, eller kanske rentav under andra former. Det får tiden utvisa. 
Tills dess kan ni som vill, följa mig på instagram där jag är känd under nicket frunnazimaaskland80.

Jag vill även rikta ett stort tack till alla ni som kikar in och lämnat söta hälsningar, det värmde och värmer! 

KRAM

8 kommentarer:

Unknown sa...

Kram
-
Angelica

Ulla i samma område sa...

Hej
Synd, för det har varit så trevligt att läsa på din sida. Kanske är det så mycket nytt hela tiden numera. Det mesta verkar följas på Face book.
Lycka till med din go'a familj och livet på en ljuvlig plats av Bohuslän.

Anonym sa...

Hej och Tack för alla trevliga inlägg genom åren. Önskar dig lycka till.
Kram Anki

Postadress Torslanda sa...

Hej,
jag har varit dålig på att läsa bloggar i sommar. Sommaren var lång och vädret för fint. Jag förstår dina tankar och känslan. Samma hos mig, tiden och inspirationen saknas ofta.
Tack för alla inlägg & härliga recept som du delat med dig av här. Vi ses på Instagram.

Pia sa...

Tack for trevlig lasning! Jag har varit dalig pa att kommentera pa sistone men jag har alltid last dina inlagg!

Ha det gott!

Kram!

Caroline mitt i livet sa...

Kram på dig Anna! Jag var inne här då och då. Fin blogg ! <3

Bella sa...

Här är det en till som varit riktigt dålig på att läsa bloggar i sommar och framförallt kommentera. Så tråkigt att du kommer sluta skriva för det har verkligen alltid varit lika trevligt att kika in här, men vi fortsätter följa dig på instagram och så hoppas jag vi kan ses snart. Har ni kikat på något datum?

Kramar Bella

Montoya Jazhel sa...

Hi Selina



i am Montoya Jazhel from the philiphines ,i was in a big problem in my marital life so i read your testimony on how Dr Ikhide help you get your husband back and i said i will give it a try and i contacted the Dr Ikhide to help me and he promised to help me get my problem solved. now am so happy with my life because all my problems are over. Thanks to the great Dr Ikhide for the help and Thanks to you Selina.

You can reach him with this email:- dr.ikhide@gmail.com and i promise he will not disappoint you.



I AM SO HAPPY…… remember here is his email:- dr.ikhide@gmail.com or whatsapp :- +2349058825081








































Kumusta Selina



ako si Montoya Jazhel mula sa pilipinas, ako ay nasa malaking problema sa aking buhay sa pag-aasawa kaya nabasa ko ang iyong patotoo sa kung paano tulungan si Dr Ikhide na maibalik ang iyong asawa at sinabi kong susubukan ko ito at makipag-ugnay sa Dr Ikhide upang matulungan ako at nangako siyang tulungan ako na malulutas ang aking problema. ngayon masaya ako sa aking buhay dahil ang lahat ng aking mga problema ay tapos na. Salamat sa mahusay na Dr Ikhide para sa tulong at Salamat sa iyo Selina.

Maabot mo siya sa email na ito: - dr.ikhide@gmail.com at ipinapangako ko na hindi ka niya bibiguin.



AKO KAYA NAKAKITA …… tandaan dito ay ang kanyang email: - dr.ikhide@gmail.com or whatsapp :- +2349058825081

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails