lördag 7 januari 2012

Nu dansar julen ut ur vårt hus

Go'kväll!
Idag har vi bokstavligen dansat ut julen. Bästaste grannarna kom över på en liten julgranplundring med tillhörande fika. 
Nu ikväll har de flesta tomtarna åkt ner i lådorna och ska in på småvindarna, och imorgon ryker granen och julgardinerna. Nu vill jag bara ha in lite vårfräscht i huset igen. Kanske lite missvisande att skriva vår då vi trots allt har två låånga vintermånader framför som kan innebära både snö och kyla.Men eftersom vi meterologiskt sett fortfarande har höst så väljer jag att skriva vår.
Nu ikväll har jag roat mig med att klicka hem lite nya gardiner till matplatsen, kommer nog bli hur bra som helst!


Efter att ha kört på enkla längder föll nu valet på ett par panellängder. Hade panellängder i nästan varje fönster förut, men det blev för mycket av det goda vilket gjorde att jag tröttnade. Men nu har jag insett det nog kan bli riktigt snyggt.
Nu ska jag kila över till vännen och bästaste grannen för en tjejkväll med gott i glasen och lite tilltugg.

Ha en skön lördagskväll, alla!
KRAM

1 kommentar:

Postadress Torslanda sa...

Vilken sötis som flyttat hem till er! Skönt att det går bra med båda tillsammans. Här har julen också packats ner och jag vill ha vår och mer ljus. Fast först kurera förkylning. Ha en bra start på veckan!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails