lördag 5 mars 2011

Inställda helgplaner och våren i antågande

God förmiddag!!!

Här har vi varit upp sedan strax före sju, så för oss är det förmiddag nu. Nu kan man säga att vi är mitt inne i sjukdomsdimman.
I söndags fick ju lille K feber och har således varit hemma från förskolan hela veckan, och i tisdags kom maken hem, febrig och trött. Trodde det var en liten tillfällig sväng och att han skulle repa sig på torsdagen, då han såg en smula piggare ut, men icke. Imorse vaknade han och var febrig ( vi trodde nämligen han var på bättringsvägen i torsdags).
TRIST, Trist, trist!!!!
Så nu var det bara att ställa in dagens mysiga middagsbesök i form av söta och goá J med familj. "Tur" i oturen hade deras tös fått feber så det var inte mycket att göra.

Något som däremot gör mig glad är att det är klarblå himmel, solen skiner och  termometern visar ca. 3,5 +-grader, tjohoo!!!  Nu kanske man på riktigt kan tro på att våren är i antågande, HÄRLIGT!
Ha det så fint , alla!
KRAM

4 kommentarer:

Små troll och kärlekar sa...

Usch inte roligt att hamna i ett sjukdomsstim:( Får hoppas att det vänder och att ni snart är krya och friska alla. Kram

Mamma Mia sa...

Hoppas ni blir friska snart! Vi hade det så efter min operation. Alla var sjuka.
Idag har jag vartit en snabbis på stan och uträttat ett par ärenden handlat en under kläning till kalaset som vi skall på i dag samt lite annat smått som jag får visa på bloggen.
Roligt att du tittar in hos mig!
Kramis från Mamma Mia

Johi sa...

Hoppas ni snart blir bättre. Vi är på g att bli friska, jag har ont i kroppen idag men än så länge ingen feber. Ska ut på promenad nu. Kul att ni vill testa klänningen, vi får försöka hitta en överlämningstid ;-)

Måste fråga, var i Torslanda arbetar du? Har nämligen en av mina bästa vänner som fått tjänst som förskollärare där.

Kram

Marias Collage sa...

Inställda planer är alltid tråkigt. Hoppas ni mår bättre nu. Visst är det härligt att våren är här!!
Ha en go söndag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails