onsdag 2 mars 2011

Bokrea och VAB

Go´kväll!

Ingen har nog undgått att bokrean har dragit igång. Själv har jag inte varit lika aktiv  i år och vare sig förhandsbokat eller beställt hem några böcker. Men jag har inte helt gått lottlös ur detta. Tack vare att Willys hade många trevliga titlar kvar när jag var där ikväll och veckohandlade, kom jag hem med denna; MAT FÖR STORA & SMÅ av Charlotta Malhotra och Jessica Stael von Holstein. Denna fining är fullproppad med  alltifrån frukosttips, vardagsmiddagar, mellanmål och fredagsmys. Perfekt för en lite småstressad småbarnsfamilj som oss!
Att jag är en "sucker" när det gäller kokböcker har nog inte missat vid det här laget. Hyllan i sovrummet där alla mina kokböcker förvaras är numera rätt så knökfull så snart får jag nog rensa ut, hur det nu ska gå. Vill ju inte göra mig av med någon av dem....
Återkommer när jag provlagat något ur denna.

Denna veckan har det blivit mycket VABB= Vård Av Sjukt Barn för vår del.
Vår lillprins K har hög feber och snuva, stackars lillskrutten.
 Jag tog måndag-tisdag och maken har varit hemma idag och är det även imorgon.
Håll tummarna för att K är feberfri imorgon och får en lugn, skön men framförallt feberfri dag med sin pappa!
Må så fint alla och jag vill även passa på att dels påminna er om min lilla tävling, du hittar den här,  och dels tacka för alla fina kommentarer som ni lämnar här. Jätteroligt, fortsätt gärna med det :-)
KRAM

1 kommentar:

Marias Collage sa...

Bokrea är skoj, jag har faktiskt inte kollat in den ännu, men det kommer. Gillar också fina kokböcker, mitt problem är att de förblir olästa... Men den ovan verkade ju käck, för snabbt ska det gå och gott ska det bli!
Hoppas K kryar på sig!
Hälsningar Maria

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails