tisdag 9 oktober 2012

Nytt i skafferilådan

Jag bakar som flera av er redan vet, en hel del Cupcakes. Att pynta dessa är bland det roligaste jag vet. Jag är ständigt på jakt efter nya sorters strössel/pynt och idag vid veckohandligen hittade jag detta fina pynt. Blir perfekt att pimpa alla Cupcakes nu i höst, till Jul och i vinter. 
Lägg märke till att det vita pyntet är i form av snöflingor. Blir nog kanonfint på chokladcupcakes med chokladfrosting.
Detta set med olika sorters strössel/pynt hittade jag på ICA.
 
*Måste nog baka en sats Cupcakes nu i veckan, när barnen somnat.*



2 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Åh så fina! Perfekt nu för vintern. Tack för tips!

Nazima sa...

Ja, visst är de! Ikväll har jag dessvärre ingen ork att dra igång operation cupcakesbak,hur jag än gärna skulle vilja, får nog bli till helgen :) kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails