måndag 19 mars 2012

Lars Kepler

Har i flera veckors tid saknat en riktigt bra bok (eller två) att läsa så jag klickade hem två pocket-böcker från CDON; Hypnotisören och Paganinikontraktet båda skrivna av pseudonymen Lars Kepler. Någon som läst dem???
 Har hört mycket gott om dessa böcker så mina förväntningar är höga. Fastnar jag i dessa får jag nog beställa hem Eldvittnet ochså som  är den tredje delen i serien.
 



 Bilder:www.cdon.con


Måste säga att CDON har riktiga kalaspriser på både böcker och annat smått och gott, så kika in där om ni inte gjort det tidigare. Dessutom har de nästan alltid fri frakt. kan ju inte bli bättre, eller hur???
Detta får bli min "morot"att unna mig att läsa när alla förberedelser och senare utvecklingssamtal är över, Mars= utvecklingssamtalstider för en och annan lärare.


KRAM

1 kommentar:

Jenny Shima sa...

Lars Keplers böcker är riktigt bra:).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails