torsdag 5 augusti 2010

Månadens "vill ha"....

Måste erkänna att jag sedan en tid har fastnat för Odd Mollys underbara plagg.
Det bär mig dock lite emot att erkänna det då jag tycker plaggen egentligen är väl dyra, priset för denna Lovely knit koftan ligger på ungefär 1600SEK, men vad gör det??? fina är de hursomhelst.
Det händer inte speciellt ofta att jag blir "kär " i ett plagg, speciellt inte sedan jag fick barn då det varit allra roligast att shoppa fräscha kläder till dem.
Just denna Lovely knit koftan står just nu högt upp på min "lista". Snart kommer vi ha "vägarna förbi" Freeport, designer outlet village i Kungsbacka och till min stora glädje finns det en Odd Molly-outlet där, hopppas på att hitta det jag söker där för ett förhoppningsvis betydligt lägre pris, wish me luck!!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails