fredag 16 april 2010

Enklaste och inte onyttigaste desserten!

Go´kväll, fredag, bästa dagen på veckan, enligt mig. Och det finns säkert fler som håller med mig om.
Idag har jag besökt mitt jobb, vilket var mycket trevligt. Inget ont i att vara föräldraledig, men idag blev jag riktigt sugen på att börja jobba igen.
Nog pratat om min jobb.
Ikväll tänkte jag tipsa om en busenkel dessert som vi unnade oss häromkvällen.
Till det behövs endast TVÅ ingredienser:
1 paket frysta bär, vi använde mango/hallon
1 burk vaniljkesella
Fyll upp två dessertglas med bär och ringla över vaniljkesellan. Ät och njuuuut!!!!!
Glöm inte bort min tävling som du hittar i tidigare inlägg!!!!


2 kommentarer:

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Åh, det lät gott! Måste prova!!
Kram

Nazima sa...

Ja, de måste du göra ,det var otrligt enkelt, fräscht och gott!!!!
Ha det nu så bra som ni kan ha,(läste bloggen)
Massa kramar till dig och din familj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails