tisdag 20 maj 2014

SKO-TIPS & EN AV SOMMARENS "MUST HAVE"



Uppdaterat vår/sommarskogarderoben lite. Dessa tre finingar kommer från  Skopunkten där de ständigt kör " köp 3 betala för två- vi bjuder på det billigaste paret
". Jag var inte sen på att haka på detta. Extra tipstack till denna bloggerska som tipsade om detta på sitt Instagram.


Hej alla!

Nu blev det ett sådant där uppehåll igen. Får nog skylla på både tidsbrist och det vackra vädret som gjort att vi meterologiskt sett har sommar nu. Helt otroligt! Och då är vi ändå "bara" inne i maj månad. Samtidigt är man ju lite orolig för att detta är det enda sommarvärme som vi bjuds på i år. Tänk om sommaren regnar bort precis som för två somrar sedan, hemska tanke!
Vilken tur att vi har vår solsemester att se fram emot i höst.
Apropå sommar och värme så är klär jag mig helst i tunna, svala bomullsklänningar när det är riktigt hett.
Denna goding från underbara Odd Molly är lite av en "must have" här just nu.  Egentligen borde jag inte spendera så mycket, men denna kanske kan bli en liten sommarpresent från mig själv, till mig själv.

Nu ska jag stänga ner här och lägga mig, massor på agendan  resten av veckan, bara trevligheter så bäst att boosta med lite sömn!


KRAAAM!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails