onsdag 18 december 2013

TIPS,TIPS,TIPS & STUNDANDE JULLEDIGHET



Bild: Lånad härifrån!

Psst... Ni har väl inte missat House of Lolas rea på utvalda plagg som startade idag?!  Upp till 50% på utvalda  plagg. 
Jag storgillar plaggen därifrån, men tycker ibland de ligger lite väl saftigt prismässigt, så ingen  blev gladare än jag när denna fining här ovan var sänkt till halva priset. En blus som jag gått och suktat efter hela hösten, men inte kommit mig för att beställa, men nu gjorde jag alltså slag i saken. 
Ni hittar rean här --->

Go kväll vänner!

Sitter här och njuter av vetskapen att jag har endast en halv arbetsdag innan julledigheten. Känslan är såklart fantastisk och det ska bli så skönt att bara få pausa lite och få umgås med sin älskade familj. Trots att jag inte jobbar heltid, så är jag ändå ganska trött och stort behov av att vara ledig.
Nu ska jag bara plocka ordning lite i köket, hatar oreda och stök.
 Sedan får det nog bli en liten skål popcorn och underbara Julfilmen Love Actually, som faktiskt är en av mina absoluta favoritfilmer så här i juletider. Har ni någon film som ni absolut måste se runt Jul?


KRAM PÅ ER!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails