fredag 11 oktober 2013

FLER TJUVSTARTARE DÄR UTE?



Dessa två i en väldans söt liten size, slank med hem efter torsdagens helghandling. Ska villigt erkänna att min absoluta favorit när det gäller Julmust är Apotekarnes, men Nygårda duger ochså. Jösses, vad gott det var och vilka julfeelings man fick.....


Tjingeling sena fredagskväll!

Det råder ofrivillig bloggrtorka härinne, men jag lovar att bättra mig, promise!
 Har blivit många sena kvällar denna veckan med sena möten på jobbet och sena arbetspass. Men nu har jag tagit helg och ska verkligen njuta av att slippa ställa klockan imorgon.
Helgen kantas aktiviteter av varierande slag, som vanligt. Nu ska jag inte tråka ut er mer, utan vill med detta lilla inlägg önska er en fortsatt fin fredagskväll och helg!

KRAM


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails