lördag 20 juli 2013

DINNER WITH FRIENDS



På väg till stora staden för middag med vännerna A och K på Hello Monkey.
Klänningen är hemklickad från Provrummet och satt bättre än vad jag hoppats på!
En superskön sommarklänning, med söta volanger fram....



Startade middagen med en fördrink. Jag valde flädermojito. Måste varit en av de godaste drinkar jag druckit på senare tid. Fräsch, lite söt och svalkande i sommarkvällen!



Jag och vännen A valde Dim sum-dinner (för  två personer.) Supergott med diverse knyten med olika fyllningar såsom kyckling, skaldjur, höggrev m.m
Tillsamman med ris och diverse såser till blev detta en middag med många nya smakintryck...


Go ´sommarkväll!

Här sitter jag ute på altanen och njuter av solen som går ner. Har varit en fantastisk högsommardag idag!
I tisdags var det lika fint. Då passade jag på att äta middag med två vänner som jag  dessvärre inte träffar så ofta. Vi har känt varann i 10 respektive 12 år, varav den ena tjejen träffade jag senast när min lillprins var en liten bebis och det var med andra ord  fyra år sedan.
Restaurangen vi åt på var Hello Monkey, inne i stan. Asiatisk meny med många spännande anrättningar och drycker. Kan verkligen rekommenderas!
Mer info om restaurangen hittar du här!
Nä, nu börjar det bli lite ruggigt ute, bäst att knata in.

Önskar er en fortsatt fin lördagskväll!

KRAM


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails