söndag 16 juni 2013

S.O.M.M.A.R.L.O.V

Min stora vackra A inför sin livs första skolavslutning. Spännande och förväntansfull!

Triss i finklädda älsklingar på väg till skolavslutningen...

Stolt mor och lycklig men lite sorgsen dotter efter skolavslutningen. Förskoleklassfröken har blivit en mycket kär favorit hos A och saknaden är redan stor!

Flickornas klänningar kommer från Lindex
Min klänning från KappAhl, samt sonen är ekiperad i kläder från Lindex.

God Kväll bloggisar!

Som så många andra har nu även mina barn gått på sommarlov. I torsdags kväll ägde skolavslutningen rum. Eftersom jag är hemma på heltid fram tills september så har de alltså sommarlov på riktigt nu.
 Jätteskönt att slippa ställa klockan på mornarna för att köra barnen till skola och förskola , att bara få göra det man känner för. Härligt!
I fredags firade vi sommarlovet med att äta smörgåstårta till middag, något som ni som följer mig på Instagram, såg!
Recept på den kommer .

Nu: Dax för en powerwalk innan jag och maken bänkar oss i soffan för en filmkväll!. Gäller att suga ut det sista av helgen, eller hur!

3 kommentarer:

ExPIAtriate sa...

Vilka sotnosar alla tre! Jattefina klanningar tjejerna har pa sig! Vad harligt med sommarlov, vi har tva veckor kvar och det ar mycket klassparty och annat nu men mest av allt behover ungarna fa vila ut! Ser fram emot recept pa smorgastarta eftersom jag fatt for mig att gora en sadan pa fredag da vi ska fira svensk midsommar har I Dubai! Ha en harlig start pa sommarlovet!
Kram!

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Fina kort på fin familj!

Kram

Postadress Torslanda sa...

Så fina!

Härligt med sommarlov! Ett riktigt riktigt långt sommarlov! Njut.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails