fredag 1 mars 2013

Jakten på den perfekta väskan

Att väskor och skor är en passion hos mig är nog vida känt vid det här laget.
 I höstas köpte jag en ny handväska  för första gången på många år. 
Efter flera år med småbarn och därmed behovet av handväska inte vart så stort, då man använt skötväskan som handväska. Sagt och gjort, jag köpte hursomhelst en ny skönhet på ACCENT. 
Hur den ser ut kan ni se här! Redan från början visade det sig vara urusel kvalite´,med dragkedjor som kärvar, går sönder, innerfoder som går sönder etc.  Inte speciellt kul med en relativt ny väska, och den var ju inte direkt billig heller,*morr*.
 Nu har alltså jakten på den perfekta väskan startat och Åhléns brukar ju leverera när det gäller väskor. 
Surfade runt lite  och hittade dessa finingar på, just det, Åhléns.




Och, visst väskorna ser i det närmaste snarlika ut, men ändå inte.
 Måste komma iväg till närmaste Åhléns-varuhus och reka utbudet.
Vilken tycker ni är snyggast?

Nu är det sängläge som gäller. En dag imorgon med en del mysigheter inplanerat, men allra först en lååångfrulle med la Familia!

KRAM OCH GODNATT!

5 kommentarer:

ExPIAtriate sa...

Jag alskar vaskor, sa fort jag ser en fin vaska kliar det i fingrarna och jag vill kopa direkt!!! Tycker den forsta ar jattesnygg, klassisk, praktisk, stor nog att rymma allt man slapar runt pa!
Lycka till med ditt kop! Trist nar nya vaskor inte haller men Ahlens har alltid snygga och bra vaskor tycker jag!
Kram!

Nazima sa...

Japp, nu efter att kollat lite mer noga , så ligger den översta risigt till, :)
Svarta väskor är så tidlösa och aldrig "fel".

Anonym sa...

Kolla campadre nu;) Ulrika väskor som är skitsnygga!!!! Och sen måste jag fortfarande slå ett slag för micha barton;)

Antar ni firade positiva besked igår;)
Kram//Ulrika

Johi sa...

Micha barton är grymma!

Nazima sa...

Tack Johi och Ulrika för era tips!!! Campadre ska kollas in nu, Micha Bartonväskorna är hur snyggaxson helst men jag har varit dålig på att prioritera ;)
Japp, lite firande att vi vet inflyttningsdatumet nu, när lilltjejen flyttar hem till oss.

Kram på er!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails