söndag 10 februari 2013

Simple as that och lugn helg


Ibland kan det enklaste bli det godaste. I helgen har vi avnjutit denna glass till dessert i dagarna två, och än har vi inte tröttnat, sååå god. Siaglass Knäck är en superkrämig glass med smak av nougat och en massa små smarriga knäck  ( -eller daimbitar?). Supergod med lite O´hojsås, eller utmärkt på egen hand!
 Jag är ju som ni vet egentligen ingen glasstjej, men äter jag glass får det hemskt gärna vara från Siaglass,  Ben & Jerrys  eller Lejonet&Björnen.
Vilken glass föredrar ni?


Go kväll alla!

Nu sover barnen sedan någon timme tillbaka och imorgon blir det inte många knop då det blir VAB för min del då gosetösens feber inte gått ner. 
Helgen har gått i ett sakta tempo, allt för att gosetösen ska få kurera sig. 
Däremellan smet jag iväg på jättemysig bloggfika och träffade dessa två härliga tjejer, som står bakom två av mina favoritbloggar! 
Länge har vi försökt få till en fikadejt och nu gick den äntligen av stapeln!

I helgen har även maken fått upp väggar till gosetösens nya rum i källaren. 
Vi hoppas på att det kan bli färdigt lagom till sommaren. 
Själv ser jag just nu mest fram emot att välja ut några tapeter som hon själv ska få välja en av , samt inreda och fixa till hennes nya krypin.

Nu: Söndagsslappande i TV-soffan!

Önskar er en fin start på veckan, som faktiskt är sportlovsvecka för många...

KRAM



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails