fredag 15 februari 2013

Men visst blev det lite hjärtan här igår med...

Hej,  sena fredagskvällen!

Här har vi haft sedvanligt fredagsmys med god middag, tacos till barnens stora glädje. Sedan lite soffmys med chips och Disney Junior innan läggdags för de små. 
Igår var det ju Alla hjärtans dag, vilket ingen kan ha missat. Vi firar ju som bekant inte det något större, men en vacker långstjälkad ros till min man, en god kladdkaka i hjärtformen blev det. 
Jag kan ändå inte låta bli att älska min man extra mycket  när han kom hem efter att ha jobbat över till sent med en underbar blomsterbukett åt mig. *Happy me*. Har missat att fota buketten, men ni får hålla till godo med det andra här nedan!

Långstjälkad ros till min stora älskling och fika med hjärtekladdkaka med jordgubbar och grädde med mina små älsklingar.....
Sedan så skämde jag faktiskt bort mig själv litegrann ochså:

Inredningsmagasin och färska jordgubbar, som garanterat färdats långt för att nå mitt lokala ICA och inte ett dugg klimatsmart, men lite smarrigt var det att mumsa färska  jordgubbar mitt i Februari. 
Även om de smakmässigt låg långtifrån våra svenskodlade, solmogna gubbar. Inte mycket som slår dem  i smak!

Nu ska jag stänga ner och krypa till kojs. 
Ha en underbar lördag,vänner!

KRAM

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails