onsdag 5 december 2012

Julgodisinspiration så här mitt i veckan


God morgon!

Snart på väg mot förskola/skola och jobb (på förskola för egen del!) för kidsen och mig. Redan onsdag och bara EN dag kvar att jobba för min del. 
Till helgen tänkte jag mig att vi skulle dra igång det årliga julgodisbaket. 
Lussekatter bakades förra helgen så nu väntar pepparkakor och annat julgotter.
Ett måste varje år är cornflakesgodis, chokladkola och chokladbollar, men där tog inspirationen slut. 
En eller ett par nya sorter hade varit kul att testa. 
Vad är ERA måsten på gottebordet i juletider?
Tipsa gärna!
Hittade två smarriga bilder på julgotter:

 Bild: lånad

Leilas Rocky road är vad jag förstått ett måste hos många och har även testats här, vi  tyckte det var gott, men lite för sött.



Visst ser dessa bollar smarriga ut?!

Ja, då var det dags att rusa.
Ha en fin onsdag, fina ni!

KRAM

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails