onsdag 12 januari 2011

Skrivbordsfunderingar

Vår stora, lilla A är inne i en riktig "pysslarperiod" och kan sitta lääänge och klippa, klistra, rita måla och "dega" med modellera. Hittills har pysslandet ägt rum vid köksbordet, men på senare tid har hon velat sitta uppe på sitt rum och "skapa".
Känns som vår tös håller på att bli stor. För stora tjejer vill ju (oftast) ha ett skrivbord på sina rum så de kan vara ifred från småsyskon och andra med sina små"projekt".
Hittade denna "fining" på IKEA:s sida och jag måste säga att den tilltalar mig. Dock vill jag inte ha den i ekfanér som på bilden här nedan utan helt i vit då  i stort sett alla möbler i A:s rum går i vitt.
Så nu får det bli ett IKEA-besök inom en snar framtid, kanske inte ett inköp på direkten, men att åka dit och se den "live".
Här går annars veckan sin gilla gång med arbete och förskola för hela slanten. Imorgon jobbar jag dock sista dagen för denna arbetsveckan, så skönt!
Och sedan, mina vänner, sedan är det fredag och HELG!

Kram på er!


Bild: www.ikea.se

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails