måndag 5 juli 2010

Fick med mig hem en hel del roligheter från Hufvudstaden ochså!

Jisses vad mycket roligt i både inrednings-och barnklädesväg man sprang på i Stockholm.
Jag fick besökt två trevliga inredningsbutiker; Syster Lycklig samt Spiti.
För er som inte vet så säljer Syster Lycklig inredning i den romantiska, lantliga stilen s.k Shabby chic, himlans sött!!!
Spiti däremot är en dyrare och mindre version av Indiska, fanns en del skoj, men jag fastnade främst för Kusmi-téerna som fick följa med hem.
Åhléns city vid centralstationen är ochså verkligen värd ett besök sååå mycket fint...
Två härligt gröna skålar från Greengate, inköpta på Syster Lycklig fick följa med hem.
Perfekt att ha lite nötter eller annat smått och gott i....

Älskar verkligen Naomi Campbells parfym och ingen blev lyckligare än jag när de sålde denna i miniförpackning på Åhléns


Kusmi-téer från Spiti


Jag fullkomligt älskar Ittalas Marimekko-skålar, heeelt underbara och det mest underbara var att det var det var rabatt på dessa, så jag kunde inte motså!


Barnen fick ochså "välja" något, Alida valde denna klänningen/tunikan från VARFÖR från Åhléns....




För Knuts del föll valet på en gosig BARBASTARK...









1 kommentar:

Karin sa...

Roligt med lite shopping. Fina saker du köpt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails