söndag 30 maj 2010

Mors dag!!!

Glad Morsdag alla fina mammor därute, hoppas ni haft en lika fin dag som jag haft. Vi blev väckta redan 05:30 av en viss liten herre som tyckte det var dags att kliva upp.
Hade det inte varit för att vi varit på 30-årsfest kvällen före så hade det nog inte varit lika farligt.... Sagt och gjort, mannen tog med sig lillprinsen upp och lät mig få sovmorgon till kl 8:00.
Det kallar jag Morsdags-lyx. Som om detta inte var nog så hade min underbara man gräddat våfflor till frukost.
Jag blev uppvaktad av mina underbara barn(med viss hjälp av mannen ,dock) med två fina gåvor i form Leilas senaste bok "One more slice"....Som jag har suktat efter den och nu finns den här i min kokbokshylla i köket, jisses va mycket godsaker det fanns i den, som bara måste testas! Den andra gåvan bestod av en strut med fin choklad från Åre chokladfabrik.
Efter mysfrukosten bar det av till mina föräldrar för att fira min fina mamma.
Där blev vi bjudna på god lunch och fika och efter det bar det av till svärmor för att uppvakta henne. Där blev det kvällsmat och mer fika. Känns som man inte gjort så mycket mer än umgåtts, ätit och fikat idag, men det är bara mysigt!
Nu ska jag krypa upp i soffan och njuta av de fina chokladpralinerna som jag fick idag.
Hur har ni firat era mammor idag? och ni som är mammor har ni blivit påminda hur fantastiska ni är?????

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails