söndag 3 januari 2010

God middag hos syrran & en alldeles egen frysbox

Idag blev bjudna på god middag hemma hos syrran och hennes fästman.
Det vankades en supergod fläskfilégryta med smak av bl.a fransk senap, serverad med ris. Till efterrätt briljerade syrran med en gudagod kladdkaka. Tack för en supertrevlig och god eftermiddag!
Vi blev även erbjudna att ta över deras frysbox, vilket verkligen kom som en skänk från ovan då vi pratat om att köpa en. Känns helt fantastiskt med en frysbox, tänk vad mycket storbak och storkok jag kan göra nu, det ni!
Ska förresten redan imorgon försöka mig på att baka matbröd. Det är inte riktigt min starka sida, måste jag erkänna. Men imorgon tänkte jag ge "operation brdöbak" ett ärligt försök.
Nu ska jag sätta mig och kika lite efter brödrecept i Leilas "A piece of cake" .
Ha en fortsatt skön söndagskväll, alla!




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails