fredag 18 december 2009

Inredningsfunderingar och fredagsmyyys!!!!

Min jakt på den perfekta soffbordslöparen går vidare. Vill ju så gärna ha en i mönstrad filt och nu har jag äntligen hittat en återförsäljare som har det jag söker. 129 riksdaler kostar dessa och finns på Lobdesign.
Ska defenitivt slå till på en sådan här!
Frågan är om jag ska satsa på en svart eller grå? Ni som varit hemma hos oss vet att vi har en svartvit fondtapet och svarta skinnsoffor, så egentligen är det kanske "givet" med en i svart? samtidigt hade hade det varit kul att bryta av lite med något grått.
Vad tror/tycker ni?




Bilder:www.lobdesign.se


Förövrigt så fredagsmyser vi för fullt här, barnen och jag.
Popcorn, chips, saft och tecknat på tv:n. Mannen är på julfest med jobbet och kommer inte hem förräns imorgon.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails