onsdag 14 maj 2014

MIN ABSOLUTA FAVORIT I EUROVISION & 16 ÅR




Österrike och Conchita Wurst i all ära, men hade jag fått bestämma hade den här fått ta hem vinsten. En riktigt mäktig och pampig ballad  med en text som gick rakt in i hjärtat på mig. Lyssna och njut!


God morgon!

Idag är det inte vilken dag som helst utan idag firar faktiskt jag och min C  hela 16 år som par. Vart har tiden tagit vägen, undrar man. Vi träffades som sagt när vi var ganska unga, skulle fylla 17 respektive 18 det året vi blev ihop.
Sedan vi förlovade oss och sedan även gifte oss så firar vi dock endast bröllopsdagen numera, men visst tänker vi alltid lite extra när 14 maj kommer och likaså 14 juni som är vårt förlovningsdatum.

Ha en riktigt fin onsdag, alla!


KRAM

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails